هر دو نشریه ورزشی معتبر چاپ بارسلونا امروز از نهایی شدن انتقال کوتینیو به بارسا خبر داده اند.



سرانجام به آنچه که از چند روز قبل نیز قابل پیش بینی بود نزدیک می شویم و هواداران بارسا باید خود را برای استقبال از ستاره جدید خود آماده کنند.

فیلیپه کوتینیو اگرچه در تابستان نتوانست به بارسا بپیوندد و مخالفت باشگاه لیورپول، مانع بزرگی برای وی ایجاد کرد ولی اصرارهای خود او و نیز مسئولان بارسا باعث شده تا او حالا در آستانه پیوستن به بارسا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات باشد.

 

 

 

 

چند روز پیش بود که رسانه های انگلیسی خبر دادند که موضع باشگاه لیورپول در مورد کوتینیو تغییر یافته و آنها حاضرند با بارسلونا بر سر فروش ستاره برزیلی خود وارد مذاکره شوند. پیشنهاد بارسا 150 میلیون یورو بود که با مخالفت روبرو شد ولی با افزایش این رقم به 160 میلیون یورو، حالا همه چیز در آستانه نهایی شدن است.

 

در همین رابطه امروز، اسپورت و موندودپورتیوو ادعای جالبی را در مورد کوتینیو مطرح کردند. اینکه ستاره برزیلی حاضر شده از 15 میلیون یورو دستمزد خود چشم پوشی کرده تا زمینه برای توافق دو باشگاه فراهم شود.


بارسلونا این لطف بزرگ کوتینیو را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و در اولین تمدید قرارداد خود پاداش قابل توجهی به ستاره برزیلی اختصاص خواهد داد. کمپانی نایکی، اسپانسر اصلی بارسلونا و کوتینیو نیز در این راه یاری گر باشگاه کاتالانی خواهد بود.


اسپورت حتی ادعا کرده است که کوتینیو روز دوشنبه در نوکمپ به هواداران معرفی خواهد شد و پنجشنبه در بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز به میدان خواهد رفت!